Ahir 18 de novembre al migdia, a l'Ateneu Arenyenc, es va inaugurar la reposició de l'exposició fotogràfica Ars Domèstica, pensada i creada pels nostres associats l'any 2020, i es va dur a terme seguidament una tertúlia de presidents de la nostra Agrupació, Josep Roig, Enric Pera i Albert Lloret, (van excusar la seva presència en Miquel Casals i l'Ana Montes) amb la conducció de la periodista local Isabel Roig.
Es va parlar en aqueta tertúlia del passat, el present i el futur de l'Agrupació Fotogràfica d'Arenys de Mar, es va repassar l'evolució de la fotografia, del rodet fins la digitalització, passant pels programes informàtics de tractament d'imatge, i de la irrupció del mòbil com a càmera fotogràfica i de la intel·ligència artificial com a eina de retoc fotogràfic. Es va repassar, també, la importància de la col·laboració entre entitats locals i de fora del nostre municipi. Es va plantejar també qui és el camí per assolir el repte d'aconseguir l'interès en la fotografia, i en la nostra entitat, del col·lectiu més jove.
Aquests dos actes s'emmarquen dins la celebració dels 25 anys de l'AFA que estem portant a terme a la nostra vila.
Volem agrair a la junta directiva de l'Ateneu Arenyenc la reposició de l'exposició Ars Domèstica i l'organització de la Tertúlia de presidents. També volem agrair als assistents que ens varen acompanyar durant tota l'activitat tot i el mal temps.